Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Lakshmi Investitor
Pridružen/-a: 29.11. 2008, 22:24 Prispevkov: 187
|
Objavljeno: 03 Apr 2009 21:12 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem dobil kode.... čisto slučajno ko sem nekaj brskal 8)
Upam, da jih bom kdaj lahko tut uporabil... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
spiderus Začetnik
Pridružen/-a: 14.12. 2008, 21:47 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 03 Apr 2009 23:16 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bedasto vprašanje, a vendarle ne vem, nisem zasledil;
zanima me, če si morajo te kode skopirati/shraniti vsi, ali le tisti, ki so naročili kartice?
Hvala za odgovor in potrpežljivost. :? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
branik ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 29.11. 2008, 21:46 Prispevkov: 1410 Kraj: ŠTAJERSKA
|
Objavljeno: 04 Apr 2009 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
Sem si danes lepo zgeneriral kodo brez problema na PM in jo shranil in še natisnil za vsak slučaj.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Renai Začetnik
Pridružen/-a: 21.02. 2009, 16:01 Prispevkov: 10 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 04 Apr 2009 13:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ja vsi, saj se bodo kode uporabljale tudi za druge transakcije ne samo nakazila na kartice...
[quote="spiderus"]Mogoče bedasto vprašanje, a vendarle ne vem, nisem zasledil;
zanima me, če si morajo te kode skopirati/shraniti vsi, ali le tisti, ki so naročili kartice?
Hvala za odgovor in potrpežljivost. :?[/quote] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
elchico Začetnik
Pridružen/-a: 30.11. 2008, 21:11 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 04 Apr 2009 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
Takšne sisteme kod uporabljajo na različnih koncih sveta pri storitvah internetnega bančništva za vsako transakcijo, ki jo naredite prej dobite po pošti kode ali generirate tako kot to misli FFX inPM, nam najbljižje so avstrijske banke in njihovi sistemi, vsaj pri raiffeisen group je tako.
Lep pozdrav.
V upanju na najboljše vam želim lep preostanek tedna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LEVČEKX Vajenec
Pridružen/-a: 29.03. 2009, 14:47 Prispevkov: 65
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 13:36 Naslov sporočila: |
|
|
Kako zanimivo,vsi smo tako hiteli s pridobivanjem PIN kode preko odzivnika.Jaz sem se v četrtek zvečer matral še pa še in dobil PIN kodo preko odzivnika,v petek pa me je čakala PIN koda v poštnem nabiralniku. :? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mrzly Začetnik
Pridružen/-a: 02.02. 2009, 23:06 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 15:17 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem po nesreči naročil 2 kartici :?
Kako jaz spremenim da rabim samo 1? Naj kličem support? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
branik ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 29.11. 2008, 21:46 Prispevkov: 1410 Kraj: ŠTAJERSKA
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 16:15 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="mrzly"]Jaz sem po nesreči naročil 2 kartici :?
Kako jaz spremenim da rabim samo 1? Naj kličem support?[/quote]
Samo suport...upam da bodo reagirali ....ker vemo da španci niso nahitrejši sploh pa ne ažurni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mrzly Začetnik
Pridružen/-a: 02.02. 2009, 23:06 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 16:49 Naslov sporočila: |
|
|
A obstaja kakšen mail za Support ali je samo telefonska številka?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
branik ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 29.11. 2008, 21:46 Prispevkov: 1410 Kraj: ŠTAJERSKA
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 17:02 Naslov sporočila: |
|
|
Na PM strani maš zavihek CONTACENTOS tu lahko napišeš in pošlješ.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dan Vajenec
Pridružen/-a: 20.02. 2009, 16:22 Prispevkov: 80
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 17:52 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="mrzly"]Jaz sem po nesreči naročil 2 kartici :?
Kako jaz spremenim da rabim samo 1? Naj kličem support?[/quote]
Jaz sem tudi narocil 2. Kljub temu da jih ne rabim, samo glede na dnevni limit bom hitreje prisel do denarja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lipec Začetnik
Pridružen/-a: 01.12. 2008, 12:53 Prispevkov: 33
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 18:17 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="mrzly"]Jaz sem po nesreči naročil 2 kartici :?
Kako jaz spremenim da rabim samo 1? Naj kličem support?[/quote]
Meni se je zgodilo enako pa so mi odgovorili da preklic ni možen in da denarja ne vračajo!!
Mislim kar neki :evil: |
|
Nazaj na vrh |
|
|
periegetes Poznavalec FOREX-a
Pridružen/-a: 30.11. 2008, 12:44 Prispevkov: 380
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 20:28 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="lipec"][quote="mrzly"]Jaz sem po nesreči naročil 2 kartici :?
Kako jaz spremenim da rabim samo 1? Naj kličem support?[/quote]
Meni se je zgodilo enako pa so mi odgovorili da preklic ni možen in da denarja ne vračajo!!
Mislim kar neki :evil:[/quote]
Zanimivo.... :o , meni niso v zadnjih nekaj mesecih na suportu odgovorili niti z eno besedico! Najmanj 5x sem jim poslal vprašanje...
Kako si jih kontaktiral - telefonsko? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lipec Začetnik
Pridružen/-a: 01.12. 2008, 12:53 Prispevkov: 33
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="periegetes"][quote="lipec"][quote="mrzly"]Jaz sem po nesreči naročil 2 kartici :?
Kako jaz spremenim da rabim samo 1? Naj kličem support?[/quote]
Meni se je zgodilo enako pa so mi odgovorili da preklic ni možen in da denarja ne vračajo!!
Mislim kar neki :evil:[/quote]
Zanimivo.... :o , meni niso v zadnjih nekaj mesecih na suportu odgovorili niti z eno besedico! Najmanj 5x sem jim poslal vprašanje...
Kako si jih kontaktiral - telefonsko?[/quote]
ne v suportu sem napisal in po treh dneh dobil tak odgovor, da denarja ne vračajo in da se kartic ne da preklicat!
Fora je v tem da mi ob naročilu ni nič ispisalo da je bila kartica uspešno naročena, ampak me je vrglo zopet na stran za naročilo , mislil sem da je napaka (glede kaj se vse dogaja bi bilo čisto možno) zato sm operacijo ponovil, in glej :twisted: pokaže mi da sm naročil dve kartici, seveda so me tudi openalli za 300USD, ostalo pa veš!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Remember Poznavalec FOREX-a
Pridružen/-a: 30.11. 2008, 20:49 Prispevkov: 422 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: 05 Apr 2009 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da je važno povedat, keri support eden je od FFX-a drugi je od PM.
Lipec ti si dobil odgovor na FFX suportu, na PM sploh support ne dela, ne prek telefona ne prek maila.
Prek telefona sem klical vsako uro in vedno je bilo insto, še španski jezik sem izbiral da bo kao sigurno.
Ma če imate težave vendno na support od FFX-a. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|