Forex Forum Seznam forumov Forex Forum
Komentiranje o investicijah FOREX , HYIP , STOCK.....
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Pacific Mutual
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 28, 29, 30  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forex Forum Seznam forumov -> Pacific Mutual
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
juki
Začetnik


Pridružen/-a: 16.04. 2009, 00:15
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2009 11:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="bassdrum"]Kaj pa tisti, ki so kode zbluzili na ffx strani??[/quote]

Na ffx strani telefon dela,tko da to ne bi smel biti problem,vsaj meni so takoj zrihtal.Od PM pa sem kodo dobil že drugič v dveh dneh :?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bikec6
Začetnik


Pridružen/-a: 07.04. 2009, 20:58
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2009 16:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mene pa zanima,kateri bi bil tako dober zame,da bi še zame to uredil,da bi poklical,jaz bi mu dal podatke in kar je treba,ker tudi jaz nisem shranil tiste kode.
lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
posrednik
Investitor


Pridružen/-a: 04.01. 2009, 22:16
Prispevkov: 256

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2009 17:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="bikec6"]Mene pa zanima,kateri bi bil tako dober zame,da bi še zame to uredil,da bi poklical,jaz bi mu dal podatke in kar je treba,ker tudi jaz nisem shranil tiste kode.
lp[/quote]

ti bom jz ni panike, poklič me v ponedeljek čez dan na mobitel 041441731 pa se bova zmenla, LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bikec6
Začetnik


Pridružen/-a: 07.04. 2009, 20:58
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2009 21:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="posrednik"][quote="bikec6"]Mene pa zanima,kateri bi bil tako dober zame,da bi še zame to uredil,da bi poklical,jaz bi mu dal podatke in kar je treba,ker tudi jaz nisem shranil tiste kode.
lp[/quote]

ti bom jz ni panike, poklič me v ponedeljek čez dan na mobitel 041441731 pa se bova zmenla, LP[/quote]


Hvala,bom poklical!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
posrednik
Investitor


Pridružen/-a: 04.01. 2009, 22:16
Prispevkov: 256

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2009 08:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Imam občutek, da na PM nimajo nikogar, ki bi govril/pisal angleško, zato tudi ne dobimo nikakršnega oodgovora iz supporta, če pa kličeš na PM pa tako ali tako dela samo 1-španščina

tudi sam ssem pisal na lista@pacific-mutual.com pa ne duhaa ne ssluha od njih,...tako da še enkrat apeliram če je na forumu kdo ki govori tekoče špansko, naj se javi da nam pomaga ddobiti odgovore na vprašanja

Hvala, lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Remember
Poznavalec FOREX-a


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 20:49
Prispevkov: 422
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2009 08:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Napiši vprašanja ali pošlji pod zasebno kakor želiš bomo prevedli in vprašali.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
posrednik
Investitor


Pridružen/-a: 04.01. 2009, 22:16
Prispevkov: 256

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2009 09:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="Remember"]Napiši vprašanja ali pošlji pod zasebno kakor želiš bomo prevedli in vprašali.[/quote]

OK,...
1. na WE so mi odgovoril da so nazadnje poslali kartice 26 marca, cca.1000 kartic,na PM strani piše da nam bodo poslane 20 aprila, na supportu nam pravite da jih že pošiljate,...
....kdo nam zdaj govori neresnico, oz. prosim če nam podate točno informacijo, kdaj lahko pričakujemo kartice.
2. tisti, ki kartice že imajo so si 23. aprila lahko "naloudali" 500USD na kartico vendar do danes, 29. aprila ni še nihče uspel tega denarja dvignit na bankomatu. Zakaj ne, kdaj bodo lahko.
3. zakaj support na vaši strani ne dela?Pišemo vam,odgovorov pa ne dobimo. Telefonski support dela samo v špansskem jeziku, v angleškem pa vedno javlja da trenutno ni dosegljiv da naj pokličemo kasneje. Predvidevam da na angleški liniji (2) ne dela nihče. ZAKAJ, in pa kdaj se bo to uredilo
Prosim vas za konkretne odgovore, dosti imamo obljub in neresničnih datumov (kartice 20 aprila),
hvala za vaše odgovore, lp

toliko iz moje strani, če ima kdo še kakšno vprašanje za dodat,....mislim pa da so to ključna vprašanja v tem trenutku za PM, za ffx pa bi lahko našli še kakšna
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Remember
Poznavalec FOREX-a


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 20:49
Prispevkov: 422
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2009 12:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok vprašanja se bodo kmalu prevedla, samo tisti ki bo poklical na PM mora znat špansko jaz bom proviral kontaktirat frenda samo na obljubim ničesar če bomo poklicali bomo posneli in prevedli.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Remember
Poznavalec FOREX-a


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 20:49
Prispevkov: 422
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: 29 Apr 2009 14:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="posrednik"][quote="Remember"]Napiši vprašanja ali pošlji pod zasebno kakor želiš bomo prevedli in vprašali.[/quote]

OK,...
1. na WE so mi odgovoril da so nazadnje poslali kartice 26 marca, cca.1000 kartic,na PM strani piše da nam bodo poslane 20 aprila, na supportu nam pravite da jih že pošiljate,...
....kdo nam zdaj govori neresnico, oz. prosim če nam podate točno informacijo, kdaj lahko pričakujemo kartice.
2. tisti, ki kartice že imajo so si 23. aprila lahko "naloudali" 500USD na kartico vendar do danes, 29. aprila ni še nihče uspel tega denarja dvignit na bankomatu. Zakaj ne, kdaj bodo lahko.
3. zakaj support na vaši strani ne dela?Pišemo vam,odgovorov pa ne dobimo. Telefonski support dela samo v špansskem jeziku, v angleškem pa vedno javlja da trenutno ni dosegljiv da naj pokličemo kasneje. Predvidevam da na angleški liniji (2) ne dela nihče. ZAKAJ, in pa kdaj se bo to uredilo
Prosim vas za konkretne odgovore, dosti imamo obljub in neresničnih datumov (kartice 20 aprila),
hvala za vaše odgovore, lp

toliko iz moje strani, če ima kdo še kakšno vprašanje za dodat,....mislim pa da so to ključna vprašanja v tem trenutku za PM, za ffx pa bi lahko našli še kakšna[/quote]

PREVOD V ŠPANŠČINO:
1) De White Eagle me han dicho que habían enviado la ultima remesa de tarjetas el 26/03, aprox. 1000 tarjetas, sin embargo en la pagina web de Pacific Mutual dice que nos van a ser enviadas el día 20/04. del soporte nos dicen que ya nos las están enviando. Me gustaría saber cual de las tres opciones es correcta y cuando vamos a recibir nuestras tarjetas.

2) Los que ya tienen las tarjetas las cargaron el 23/04 con 500 USD pero hasta la fecha no han podido quitar este dinero del cajero. Por qué no y cuando será posible retirar el dinero

3) Porque no funciona el soporte de vuestra pagina web? Les estamos preguntando sobre varios asuntos y no recibimos ninguna respuesta. El soporte telefónico funciona solo en Español, parece que en el departamento Ingles no trabaja nadie. Por qué es así y cuando se va a arreglar este tema? Pedimos que nos den respuestas claras, ya estamos artos de promesas y fechas incumplidas (tarjetas 20/ de abril)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alko
Začetnik


Pridružen/-a: 23.01. 2009, 01:39
Prispevkov: 30

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2009 17:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz sem zaprosil za kartico na PM v prvih dneh ko se je dalo, pa je še vedno nimam. Ali jo je razen vzorčnih 1000 kom prejel še kdo od "navadnih investitorjev?"

Nazadnje urejal/a alko 05 Maj 2009 21:53; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mmirko
Pripravnik


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 23:37
Prispevkov: 106

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2009 18:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="Remember"][quote="posrednik"][quote="Remember"]Napiši vprašanja ali pošlji pod zasebno kakor želiš bomo prevedli in vprašali.[/quote]

OK,...
1. na WE so mi odgovoril da so nazadnje poslali kartice 26 marca, cca.1000 kartic,na PM strani piše da nam bodo poslane 20 aprila, na supportu nam pravite da jih že pošiljate,...
....kdo nam zdaj govori neresnico, oz. prosim če nam podate točno informacijo, kdaj lahko pričakujemo kartice.
2. tisti, ki kartice že imajo so si 23. aprila lahko "naloudali" 500USD na kartico vendar do danes, 29. aprila ni še nihče uspel tega denarja dvignit na bankomatu. Zakaj ne, kdaj bodo lahko.
3. zakaj support na vaši strani ne dela?Pišemo vam,odgovorov pa ne dobimo. Telefonski support dela samo v špansskem jeziku, v angleškem pa vedno javlja da trenutno ni dosegljiv da naj pokličemo kasneje. Predvidevam da na angleški liniji (2) ne dela nihče. ZAKAJ, in pa kdaj se bo to uredilo
Prosim vas za konkretne odgovore, dosti imamo obljub in neresničnih datumov (kartice 20 aprila),
hvala za vaše odgovore, lp

toliko iz moje strani, če ima kdo še kakšno vprašanje za dodat,....mislim pa da so to ključna vprašanja v tem trenutku za PM, za ffx pa bi lahko našli še kakšna[/quote]

PREVOD V ŠPANŠČINO:
1) De White Eagle me han dicho que habían enviado la ultima remesa de tarjetas el 26/03, aprox. 1000 tarjetas, sin embargo en la pagina web de Pacific Mutual dice que nos van a ser enviadas el día 20/04. del soporte nos dicen que ya nos las están enviando. Me gustaría saber cual de las tres opciones es correcta y cuando vamos a recibir nuestras tarjetas.

2) Los que ya tienen las tarjetas las cargaron el 23/04 con 500 USD pero hasta la fecha no han podido quitar este dinero del cajero. Por qué no y cuando será posible retirar el dinero

3) Porque no funciona el soporte de vuestra pagina web? Les estamos preguntando sobre varios asuntos y no recibimos ninguna respuesta. El soporte telefónico funciona solo en Español, parece que en el departamento Ingles no trabaja nadie. Por qué es así y cuando se va a arreglar este tema? Pedimos que nos den respuestas claras, ya estamos artos de promesas y fechas incumplidas (tarjetas 20/ de abril)[/quote]


Zanima me če so zgoraj navedena vprašanja bila posredovana naprej na PM?
In seveda če so bila, kakšen je bil odgovor?

Hvala!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
upanje
NOVI član


Pridružen/-a: 05.02. 2009, 12:41
Prispevkov: 7

PrispevekObjavljeno: 07 Maj 2009 13:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="juki"]Poslal sem mail na Lista@pacific-mutual.com in po enem dnevu dobil odgovor,da lahko v24 urah pričakujem kartico s kodami na njihovi strani.
In res sem jo lahko ponovno zgeneriral! :D[/quote]

Pisal sem jim že dvakrat, pa nič. Si siguren, da je ta mail pravi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
upanje
NOVI član


Pridružen/-a: 05.02. 2009, 12:41
Prispevkov: 7

PrispevekObjavljeno: 07 Maj 2009 13:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="upanje"][quote="juki"]Poslal sem mail na Lista@pacific-mutual.com in po enem dnevu dobil odgovor,da lahko v24 urah pričakujem kartico s kodami na njihovi strani.
In res sem jo lahko ponovno zgeneriral! :D[/quote]

Pisal sem jim že dvakrat, pa nič. Si siguren, da je ta mail pravi.[/quote]
Ne znam špansko, da bi jih kontaktiral po telefonu.
Ali lahko kdo namesto mene? :oops:
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zajec
Vajenec


Pridružen/-a: 05.05. 2009, 20:40
Prispevkov: 57

PrispevekObjavljeno: 07 Maj 2009 20:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nekje je bilo omenjeno, da naj bi baje obstojala možnost prenosa balanca iz FFX preko Cornerfx na PacificMutual. Ali je kaj na tem oz. ali ima kdo bolj točne informacije
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
juki
Začetnik


Pridružen/-a: 16.04. 2009, 00:15
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 07 Maj 2009 21:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="upanje"][quote="upanje"][quote="juki"]Poslal sem mail na Lista@pacific-mutual.com in po enem dnevu dobil odgovor,da lahko v24 urah pričakujem kartico s kodami na njihovi strani.
In res sem jo lahko ponovno zgeneriral! :D[/quote]

Pisal sem jim že dvakrat, pa nič. Si siguren, da je ta mail pravi.[/quote]
Ne znam špansko, da bi jih kontaktiral po telefonu.
Ali lahko kdo namesto mene? :oops:[/quote]

mail je pravi.po mojem jim moraš kar težiti s pisanjem,ker odgovarjajo kakor se jim pač ljubi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forex Forum Seznam forumov -> Pacific Mutual Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 28, 29, 30  Naslednja
Stran 15 od 30

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group