Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
branik ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 29.11. 2008, 21:46 Prispevkov: 1410 Kraj: ŠTAJERSKA
|
Objavljeno: 08 Apr 2010 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
Sem vprašal na suport glede tega (Time: 17:51:07 08.04.2010) ....stausa (sedaj je waiting)...in po dveh urah sem dobil odgovor...
[quote]Verifield Support (Markus Becker):
I would like to remind you that Verifield is a financial company. As such, we are responsible for our clients funds. We are not, and will not be influenced by 3rd parties, their decisions or actions. We continue acting in our client best interests despite our competitors attempts to jeopardize our efforts.
There is no reason for Verifield to be listed at a HYIP rating web site, never mind being rated by them, as those sites are ruled by paid posters and plain irresponsibility.
We prefer to ignore such occasions in order to sustain the professionalism and dignity.
All payment operations are being processed instantly as usual and Verifield is strictly
following our primary goal - making sure all of our clients can operate their accounts successfully and without any issues involved.
Thank you for doing business with Verifield.
Sincerely,
Markus Becker
+44 20 3286 6000
support@verifield.com
Information 24/7
Customer Assistance 9:30 - 21:30 GMT (19:59:57 08.04.2010) [/quote]
Nazadnje urejal/a branik 09 Apr 2010 15:38; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Thalion Investitor
Pridružen/-a: 03.12. 2008, 21:06 Prispevkov: 193 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 08 Apr 2010 20:08 Naslov sporočila: |
|
|
OK bomo videli kaj bo iz tega nastalo. Je pa to kar pravijo kar točno. Monitorji običajno za uvrstitev med prvih pet na svojih lestvicah mastno zaračunavajo, zato bi jaz bil kar vesel če Verifield ne bi več sodeloval na Hyip lestvicah- podobno kot wwi. So preveč na udaru hekerjev in vseh uradnih in parauradnih ustanov. Nekako jim bolj zaupam kot Goldpolu s katerim imam kar nekaj slabih izkušenj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
branik ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 29.11. 2008, 21:46 Prispevkov: 1410 Kraj: ŠTAJERSKA
|
Objavljeno: 08 Apr 2010 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
Ja to je res...se spomnim ko so WWI končali z njimi pa so imeli težave... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
branik ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 29.11. 2008, 21:46 Prispevkov: 1410 Kraj: ŠTAJERSKA
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 08:01 Naslov sporočila: |
|
|
[quote]Transaction Processing Error
We are sorry, but your request
could not be completed now.
Please check whether the
payment account number on file
is correct, you have enough
funds on the account balance.
Possible, Payment System
Automated Program Interface is
currently offline or not
working correctly.
Contact our Customer Desk in
case if you are still unable
to get your request completed.[/quote]
Izplačila ne grejo...????
[color=red]
PAZI NE INVESTIRAJ...[/color] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Drobizek Investitor
Pridružen/-a: 09.02. 2009, 19:45 Prispevkov: 248 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 14:13 Naslov sporočila: |
|
|
porkamadona, kam pa lohk sploh še neki malga investiramo??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Drobizek Investitor
Pridružen/-a: 09.02. 2009, 19:45 Prispevkov: 248 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
očitno so crknili komplet, sej se njihova stran sploh ne odpira |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Thalion Investitor
Pridružen/-a: 03.12. 2008, 21:06 Prispevkov: 193 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 19:47 Naslov sporočila: |
|
|
Logična posledica statusa waiting. Veliko ljudi je naenkrat želelo dvigniti denar, zato so izklopili instant payout sistem ali pa je bil preobremenjen. Bomo videli ali se bo situacija umirila ali pa bo panika potopila tudi ta hyip, podobno kot je kreten ki je nakazal 25 000$ na račun genius fundsa iz British Columbije povzročil zlom Geniusa. Nimaš kaj drugega kot čakat. Stran pa jim trenutno deluje normalno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
garac Pripravnik
Pridružen/-a: 05.12. 2008, 11:19 Prispevkov: 105
|
Objavljeno: 10 Apr 2010 11:13 Naslov sporočila: |
|
|
kako to misliš da je z velikim nakazilom povzročil zlom, mal razloži prosim |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Drobizek Investitor
Pridružen/-a: 09.02. 2009, 19:45 Prispevkov: 248 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Apr 2010 12:29 Naslov sporočila: |
|
|
[color=red]POST sem brisal...
Razlog - vsebina izven teme...
admin.[/color] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Thalion Investitor
Pridružen/-a: 03.12. 2008, 21:06 Prispevkov: 193 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 10 Apr 2010 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
[quote] to je rubrika o Verifieldu.[/quote]
[color=red]
Ostalo sem brisal...
Razlog - vsebina izven teme...
admin.[/color] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Thalion Investitor
Pridružen/-a: 03.12. 2008, 21:06 Prispevkov: 193 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 10 Apr 2010 13:56 Naslov sporočila: |
|
|
Mimogrede, ni problem v skupni vsoti na nekem računu, problem je v tem da oblasti povsod nadzirajo velike transferje. Na primer pri SKB lahko naenkrat dvigneš le 1000eur gotovine. Če bi investitor pri verifieldu naprimer zahteval 500$ in to ponovil vsak dan bi v 20 dneh dobil 10 000$ brez problema, ker avtopayout sistem takoj sprovede plačila. Eno samo nakazilo pa je pač preseglo limit. Ker se je to plačilo zavleklo je investitor kontaktiral Goldpoll, ta je status verifielda spremenil v problem nato se je pač spet sprožil naval ljudi ki v paniki dvigujejo denar. Klasičen problem vsake banke ali finančne ustanove. Če naenkrat pridejo po denar vsi vlagatelji se sesuje. Večina denarja je namreč v trgovanju rezerv namenjenih izplačilom pa zmanjka. Večji transferji pa so povsod pod nadzorom oblasti, pri nas je to vsota nad 15 000eur. Taki transferji so pod nadzorom in jih bolj podrobno preiskujejo in namenijo firmi na katero so nakazani več pozornosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
branik ADMINISTRATOR
Pridružen/-a: 29.11. 2008, 21:46 Prispevkov: 1410 Kraj: ŠTAJERSKA
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 05:58 Naslov sporočila: |
|
|
[quote]Transaction Processing Error[/quote]
Evo spet ne gre.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Thalion Investitor
Pridružen/-a: 03.12. 2008, 21:06 Prispevkov: 193 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 06:29 Naslov sporočila: |
|
|
Ja zdaj bo trajalo vsaj mesec dni da se umiri, ali pa dokončno propade. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mirosss1 Investitor
Pridružen/-a: 21.12. 2008, 08:15 Prispevkov: 187
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
Transaction Processed Successfully 18.10$
Payment Processor batch # for this operation: 35312782
We are glad to inform you that your request has been accepted and transaction has been processed successfully.
This transaction has been posted to your account and balance has been changed accordingly.
Click here to return to your Portfolio
Ne vem v čem je problem??? je pa res,ko sem hotel dvigniti preden sem reinvestiral,je bil (procesed error),po reinvesticiji je šlo pa skozi
brez problema... :D :lol: |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Thalion Investitor
Pridružen/-a: 03.12. 2008, 21:06 Prispevkov: 193 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 16:47 Naslov sporočila: |
|
|
Veliko je zahtevkov za dvig zato avtopayout nagaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|