|
Forex Forum Komentiranje o investicijah FOREX , HYIP , STOCK.....
|
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ioyellow Inštruktor za finance
Pridružen/-a: 30.11. 2008, 11:05 Prispevkov: 386
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 10:19 Naslov sporočila: |
|
|
ima se kdo probleme z neaktivno debetno?
en dan sem se dvigal, drugi da je ze bila status: inactive ?
se kdo? kaka resitev?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jezov_bo Začetnik
Pridružen/-a: 16.12. 2008, 09:31 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 10:53 Naslov sporočila: |
|
|
Bi mi lahko kdo uredil izplačilo z mojega TIRN računa? Seveda dam provizijo...Imam pa samo 2500$.
Ni mi več do tega klikanja, pošiljanja in čakanja kot pri FFX...
Lahko se pripeljem do njega z mojim notebookom in rešiva zadevo v obojestransko zadovoljstvo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nizor Strokovnjak za finance
Pridružen/-a: 30.11. 2008, 10:13 Prispevkov: 614
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 13:35 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="borpap"]Nasvet: ker dobro vemo, da MyTIrm ni registriran v Ameriki, in je tudi oni zavedajo, da bodo prišli slej kot prej pod kakšno komisijo, vam svetujem, da počasi poberete denar ven, dokler še vse poteka normalno... Ker ko bodo imeli probleme, se bo to tudi zavleklo kot pri FFX....
Sicer pa vsak naredi svoje glede denarja...
Lp[/quote]
Ke pa piše da morajo bit registrirani v ameriki,pa ke piše da niso??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JANSEN Investitor
Pridružen/-a: 27.01. 2009, 10:59 Prispevkov: 201
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 14:19 Naslov sporočila: |
|
|
Debitne kartice ne delajo!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jezov_bo Začetnik
Pridružen/-a: 16.12. 2008, 09:31 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 14:24 Naslov sporočila: |
|
|
Si siguren, kajti meni zatrjujejo obratno?! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JANSEN Investitor
Pridružen/-a: 27.01. 2009, 10:59 Prispevkov: 201
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="jezov_bo"]Si siguren, kajti meni zatrjujejo obratno?![/quote]
Danes sem jo dvakrat sprobal in piše da je neveljavna, pol sem pa še dobil podatek da nobenemu v Sloveniji ne dela. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jezov_bo Začetnik
Pridružen/-a: 16.12. 2008, 09:31 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
Ja pol pa...Hmm...
Kaj pa v ITA ali pa v AVS? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JANSEN Investitor
Pridružen/-a: 27.01. 2009, 10:59 Prispevkov: 201
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 14:52 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="jezov_bo"]Ja pol pa...Hmm...
Kaj pa v ITA ali pa v AVS?[/quote]
Nevem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jezov_bo Začetnik
Pridružen/-a: 16.12. 2008, 09:31 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
Poznaš koga, ki je dvignil z bankomata? Drugače še za v peč ni dobra, ker je plastična. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kdblue Investitor
Pridružen/-a: 01.12. 2008, 14:59 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 14:56 Naslov sporočila: |
|
|
včeraj je delalo, treba je počakat, da vidimo v čem je problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmahr Začetnik
Pridružen/-a: 28.12. 2008, 10:14 Prispevkov: 29
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 15:18 Naslov sporočila: |
|
|
Mogu vam potvrditi da ni u Hrvatskoj ne rade.
Jučer sam dignuo novac bez problema, a danas mi bankomat kaže da je kartica nevažeća te da kontaktiram banku.
U back officu od kartice pod status piše HOLD, inače je tamo uvijek pisalo ACTIVE.
Pisao sam Tirnu na support, a ovo je njihov odgovor:
Hello
I'm forwarding your case to ANRES
Thank you
TIRN CARDS
On Tue, May 12, 2009 at 7:20 AM, <.com> wrote:
> Hello,
>
>
> I try to do a withdrawal on ATM today, but my attempts were rejected.
>
> When I loged in my Anres back office, I saw that my account was on hold???
>
> This never happend to me, so I was wondering when do you think it will
> become active again?
>
>
> Thank you in advance |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JANSEN Investitor
Pridružen/-a: 27.01. 2009, 10:59 Prispevkov: 201
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 15:24 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="dmahr"]Mogu vam potvrditi da ni u Hrvatskoj ne rade.
Jučer sam dignuo novac bez problema, a danas mi bankomat kaže da je kartica nevažeća te da kontaktiram banku.
U back officu od kartice pod status piše HOLD, inače je tamo uvijek pisalo ACTIVE.
Pisao sam Tirnu na support, a ovo je njihov odgovor:
Hello
I'm forwarding your case to ANRES
Thank you
TIRN CARDS
On Tue, May 12, 2009 at 7:20 AM, <com> wrote:
> Hello,
>
>
> I try to do a withdrawal on ATM today, but my attempts were rejected.
>
> When I loged in my Anres back office, I saw that my account was on hold???
>
> This never happend to me, so I was wondering when do you think it will
> become active again?
>
>
> Thank you in advance[/quote]
Tudi jaz imam enako napisano |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nizor Strokovnjak za finance
Pridružen/-a: 30.11. 2008, 10:13 Prispevkov: 614
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 15:24 Naslov sporočila: |
|
|
Zdele sem klical sponzorja in pravi da so ga iz tirna in anresa obvestil da preverjajo podatke in da naj bi bilo v dveh dneh vse vredu!!!In tudi da je glede TIRNA vse ok!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JANSEN Investitor
Pridružen/-a: 27.01. 2009, 10:59 Prispevkov: 201
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 15:31 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="nizor"]Zdele sem klical sponzorja in pravi da so ga iz tirna in anresa obvestil da preverjajo podatke in da naj bi bilo v dveh dneh vse vredu!!!In tudi da je glede TIRNA vse ok!!![/quote]
Super si, dam za rundo, imam pa še en problem že od februarja čakam na denar katerega sem si nakazal na Alert Pay in ga še do danes nisem dobil, poslal sem že preko 20 mailov in tudi direktor je poslal mail pa še vedno ni denarja a se lahko pozanimaš v čem je problem? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kdblue Investitor
Pridružen/-a: 01.12. 2008, 14:59 Prispevkov: 206
|
Objavljeno: 12 Maj 2009 16:29 Naslov sporočila: |
|
|
Dear Members,
ANRES is going through a compliance process with their bank to verify documents of card members from particular countries. This is due to new regulatory issues and the bank has requested documents including conformation of member addresses from certain country card members to make sure everything is in order including the Date of Birth field which is a new field request from the bank.
As a result, ANRES had to put a hold on those cards till both ANRES and TIRN comply with the card issuing bank to make sure everything is in order.
To help us resolve this matter quickly, to those members who have had their cards on hold or inactive, please send the following information ASAP to the following email addresses: support@anres.net AND cards@tradersmail.net
1) Copy of your ID (passport, drivers license. etc)
2) Date of Birth
3) Home Address
4) Social Security Number (for US residents)
We request all members to send this information immidiately so that your cards can be activated again.
We sincerely apologize for the inconvenience but unfortunately have to work with the stringent requirements in place put by banks.
Best Regards,
TIRN Member Services
Na emaila: support@anres.net in cards@tradersmail.net
je potrebno poslati kopijo potnega lista ali osebne, datum rojstva in naslov stalnega prebivališča. Pošljite čimprej, da bodo kartice prej aktivirane. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|