Forex Forum Seznam forumov Forex Forum
Komentiranje o investicijah FOREX , HYIP , STOCK.....
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



My TIRN.com
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 69, 70, 71  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forex Forum Seznam forumov -> TIRN
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
brezkoff
NOVI član


Pridružen/-a: 12.01. 2009, 14:22
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2009 16:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="JANSEN"][quote="jezov_bo"]Ja pol pa...Hmm...

Kaj pa v ITA ali pa v AVS?[/quote]

Nevem[/quote]

Tudi v AVS in v ITA trenutno ne deluje!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
l150150b
Investitor


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 20:17
Prispevkov: 173

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2009 17:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="kdblue"]Dear Members,

ANRES is going through a compliance process with their bank to verify documents of card members from particular countries. This is due to new regulatory issues and the bank has requested documents including conformation of member addresses from certain country card members to make sure everything is in order including the Date of Birth field which is a new field request from the bank.
As a result, ANRES had to put a hold on those cards till both ANRES and TIRN comply with the card issuing bank to make sure everything is in order.

To help us resolve this matter quickly, to those members who have had their cards on hold or inactive, please send the following information ASAP to the following email addresses: support@anres.net AND cards@tradersmail.net

1) Copy of your ID (passport, drivers license. etc)
2) Date of Birth
3) Home Address
4) Social Security Number (for US residents)

We request all members to send this information immidiately so that your cards can be activated again.

We sincerely apologize for the inconvenience but unfortunately have to work with the stringent requirements in place put by banks.

Best Regards,

TIRN Member Services

Na emaila: support@anres.net in cards@tradersmail.net
je potrebno poslati kopijo potnega lista ali osebne, datum rojstva in naslov stalnega prebivališča. Pošljite čimprej, da bodo kartice prej aktivirane.[/quote]

Od kod si to dobil??
Je to prišlo na mail?
Veš mogoče zakaj nismo to dobili vsi, ki imamo kartice - pa niso aktivne?
Je treba naštete kopije poslat na obadva napisana maila???
Hvala za informacije - če jih poznaš!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
moneylover
Začetnik


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 23:14
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2009 17:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A kakšnih podatkov o user-ju al pa št. kartice ni potrebno dodat?
Se bojim, da bo s5 fuul trajal!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kdblue
Investitor


Pridružen/-a: 01.12. 2008, 14:59
Prispevkov: 206

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2009 18:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

dobil sem od sponzorja, kopijo pošljite na oba emaila, napiši svoje ime in priimek, naslov ter datum rojstva, kot je navedeno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
nizor
Strokovnjak za finance


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 10:13
Prispevkov: 614

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2009 18:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="kdblue"]dobil sem od sponzorja, kopijo pošljite na oba emaila, napiši svoje ime in priimek, naslov ter datum rojstva, kot je navedeno.[/quote]


A to ni treba nič potrdit pr notarju,mal iz kulijem napišeš in to je to al kaj
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kdblue
Investitor


Pridružen/-a: 01.12. 2008, 14:59
Prispevkov: 206

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2009 18:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

pošlješ scan v mejlu pa napišeš zgoraj navedene podatke. Ne vidim govora o notarjih...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mmirko
Pripravnik


Pridružen/-a: 15.12. 2008, 23:37
Prispevkov: 106

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2009 22:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="l150150b"][quote="kdblue"]Dear Members,

ANRES is going through a compliance process with their bank to verify documents of card members from particular countries. This is due to new regulatory issues and the bank has requested documents including conformation of member addresses from certain country card members to make sure everything is in order including the Date of Birth field which is a new field request from the bank.
As a result, ANRES had to put a hold on those cards till both ANRES and TIRN comply with the card issuing bank to make sure everything is in order.

To help us resolve this matter quickly, to those members who have had their cards on hold or inactive, please send the following information ASAP to the following email addresses: support@anres.net AND cards@tradersmail.net

1) Copy of your ID (passport, drivers license. etc)
2) Date of Birth
3) Home Address
4) Social Security Number (for US residents)

We request all members to send this information immidiately so that your cards can be activated again.

We sincerely apologize for the inconvenience but unfortunately have to work with the stringent requirements in place put by banks.

Best Regards,

TIRN Member Services

Na emaila: support@anres.net in cards@tradersmail.net
je potrebno poslati kopijo potnega lista ali osebne, datum rojstva in naslov stalnega prebivališča. Pošljite čimprej, da bodo kartice prej aktivirane.[/quote]

Od kod si to dobil??
Je to prišlo na mail?
Veš mogoče zakaj nismo to dobili vsi, ki imamo kartice - pa niso aktivne?
Je treba naštete kopije poslat na obadva napisana maila???
Hvala za informacije - če jih poznaš![/quote]

Logiraj se v svojo spletno pisarno pri TIRN-u in tam pod novicami je napisano točno kaj rabijo za podatkov.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MOBIKING
Pripravnik


Pridružen/-a: 23.02. 2009, 19:56
Prispevkov: 136

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2009 23:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Brez panike. Naredite kar pravijo in počakajte.

TIRN je v začetku vsakemu ki se je vpisal in registriral kartico to registriral tudi pri ANRESU. Mnogo ljudi ni nič investiralo pa so kartice dobili nekateri pa ne. Na koncu so bile kartice poslane preko sponzorjev, kljub temu da je bila kartica lahko že pri ANRESU vpisana na enega vlagateljev.

Tako se je naprimer zgodilo da sem kartico aktiviral preko mejla in jo celo napolnil na ANRESU pa je bil vpisan lastnik čisto druga oseba, kateri pa kartice seveda ni dobil ker ni nič vložil aktiviral pa jo je.

Sedaj je malo zbrke glede prvih podatkov zato je treba vse še enkrat pregledat in uskladit.

V backofficeu so vsa navodila.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
ares13
Začetnik


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 20:03
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2009 23:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Druscina, kam je treba nalozit Anres authorization form?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kdblue
Investitor


Pridružen/-a: 01.12. 2008, 14:59
Prispevkov: 206

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2009 07:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="ares13"]Druscina, kam je treba nalozit Anres authorization form?[/quote]
Nikamor, namenjena je tistim, ki vplačujejo v TIRN preko banke.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
dmahr
Začetnik


Pridružen/-a: 28.12. 2008, 10:14
Prispevkov: 29

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2009 08:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Samo da vam javim da je meni kartica ponovno aktivirana.

Tražene podatke sam im poslao jučer oko 18:00.

Moram priznati da su stvarno brzi.

Sada idem na bankomat pa da odmah testiram karticu...

Javaiti ću vam rezultat..


pozz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dmahr
Začetnik


Pridružen/-a: 28.12. 2008, 10:14
Prispevkov: 29

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2009 08:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sve je OK, bankomat je dao novac.

Svaka čast i Anresu i Tirnu na tako brzom rješavanju problema.


pozz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Lakshmi
Investitor


Pridružen/-a: 29.11. 2008, 22:24
Prispevkov: 187

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2009 08:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bravo!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tkopacje
Gost





PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2009 12:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem Vam prov malo foušen, da dvigate € na bankomatu. Zakaj ni bil prej Tirn kot FFX bi bil prav vesel, zdej mi ne ostane druge kot čakat da pljune kak € tudi FFX da potem vložim še v Tirn.
Nazaj na vrh
strongbow
Pripravnik


Pridružen/-a: 13.12. 2008, 20:53
Prispevkov: 140

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2009 12:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

počakaj saj bo tut tirn imel probleme tako da brezveze neki tišat denar še klele notr. Če ffx se bo ffx sesul (recimo teoretično) potem se bo prej al slej tudi tirn ker sta v osnovi enaka. Če pa bo s ffx vse vredu potem bo tudi tirn in ffx laufal še dolgo časa.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forex Forum Seznam forumov -> TIRN Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 69, 70, 71  Naslednja
Stran 33 od 71

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group