Forex Forum Seznam forumov Forex Forum
Komentiranje o investicijah FOREX , HYIP , STOCK.....
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Pacific Mutual
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 28, 29, 30  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forex Forum Seznam forumov -> Pacific Mutual
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
periegetes
Poznavalec FOREX-a


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 12:44
Prispevkov: 380

PrispevekObjavljeno: 26 Jun 2009 16:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Najblažje rečeno; zanimiv odgovor PM. :roll: :?
Pravijo, da kartice datirane za 9. junij, še vedno prihajajo na domove uporabnikov... :? :shock: :? , vendar na nobenem forumu in na spletnih anketah, ni še nihče napisal, da je kartico dobil :!: :?: Če ima kdo kakšno drugo informacijo, jo naj prosim objavi... Več o tem raje ne bom komentiral ... :|
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Remember
Poznavalec FOREX-a


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 20:49
Prispevkov: 422
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: 04 Jul 2009 10:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Denar iz Cornerja ali pa v Corner ne gre do nadalnega :?

[img]http://www.shrani.si/f/3l/b/3ATfAMgZ/cornerfx.jpg[/img]
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zajec
Vajenec


Pridružen/-a: 05.05. 2009, 20:40
Prispevkov: 57

PrispevekObjavljeno: 04 Jul 2009 11:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi jaz ne poznam nobenega, ki bi kartico dobil, ki je imel datum 9. junij. Imam pa enega v mreži, ki ima kar lep del celotnega kapitala že aktivnega in ima kartico na katero si je že nakazal že pred pol meseca, vendar dvigovati še ne more.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
uros.juznic
Investitor


Pridružen/-a: 04.04. 2009, 08:54
Prispevkov: 205

PrispevekObjavljeno: 10 Jul 2009 18:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aukland, New Zealand, julio 2009.

Estimados clientes:
Les notificamos que desde la fecha de hoy, las cargas que Uds. hayan realizado en sus tarjetas ALTAIR, durante el mes de junio, están disponibles en los cajeros automáticos.

Asimismo les indicamos que las cargas realizadas en el mes actual, en las tarjetas ALTAIR estarán disponibles el efectivo en la próxima semana.

Respecto a las tarjetas cargadas de la compañía WHITE EAGLE, estarán disponibles la carga en los cajeros automáticos en la próxima semana.

Departamento de Relación con el Cliente

Aukland, New Zealand, July 2009

Dearest Client,
We are writing to inform you that as of today, all amounts charged to your ALTAIR card in June, will be available in ATM’s.

We would also like to inform you that all amounts charged to your ALTAIR card this month will be available as of next week.

As for WHITE EAGLE cards, all amounts charged will be available in ATM’s from next week.

Dept. of customer relations.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mcpapko
Vajenec


Pridružen/-a: 10.05. 2009, 23:11
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 13 Jul 2009 10:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="uros.juznic"]Aukland, New Zealand, julio 2009.

Estimados clientes:
Les notificamos que desde la fecha de hoy, las cargas que Uds. hayan realizado en sus tarjetas ALTAIR, durante el mes de junio, están disponibles en los cajeros automáticos.

Asimismo les indicamos que las cargas realizadas en el mes actual, en las tarjetas ALTAIR estarán disponibles el efectivo en la próxima semana.

Respecto a las tarjetas cargadas de la compañía WHITE EAGLE, estarán disponibles la carga en los cajeros automáticos en la próxima semana.

Departamento de Relación con el Cliente

Aukland, New Zealand, July 2009

Dearest Client,
We are writing to inform you that as of today, all amounts charged to your ALTAIR card in June, will be available in ATM’s.

We would also like to inform you that all amounts charged to your ALTAIR card this month will be available as of next week.

As for WHITE EAGLE cards, all amounts charged will be available in ATM’s from next week.

Dept. of customer relations.[/quote]

Kaj naj bi to pomenilo? Kaj pomeni ATM's?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
uros.juznic
Investitor


Pridružen/-a: 04.04. 2009, 08:54
Prispevkov: 205

PrispevekObjavljeno: 13 Jul 2009 10:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ATM je bankomat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
posrednik
Investitor


Pridružen/-a: 04.01. 2009, 22:16
Prispevkov: 256

PrispevekObjavljeno: 15 Jul 2009 09:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ok,...zdele sm klicou na PM pa se mi je javu en v španščini,....pa je reku da je una k nj bi bla zdele dosegljiva za "angleščino" bolana in da lahko pokličemo ob 15h ko bo dosegljiv nekdo ki govori angleško,....jaz osebno ne bom mogu poklicat ob 15h,....bi blo pa fino če je kdo ki bi lahko,....da jih malo spraša kaj se kj dogaja.
....,če pa slučajno kdo govori špansko pa lahko kliče že zdj,....ob 15h pa še vseeno pritisnite 1 za španščino potem pa zahtevajte nekoga ki govori angleško

,.....LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BIZNIS
Pripravnik


Pridružen/-a: 10.03. 2009, 19:18
Prispevkov: 106

PrispevekObjavljeno: 16 Jul 2009 19:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

, lp,zanima me če je že gdo dvignu denar obljubljen ta teden
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sealine
Pripravnik


Pridružen/-a: 16.12. 2008, 19:38
Prispevkov: 102
Kraj: sežana

PrispevekObjavljeno: 24 Jul 2009 12:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Je imel kdo težave, ko je hotel shranit na prvi strani p.m. posodobitve osebnih podatkov?Enemu od mojih javi napako vsakič, ko skušam dodat še manjkajoče podatke, pa ne vem kaj naj naredim, da se to reši.Spodaj sicer piše, da v primeru težave naj kontaktiram support, samo špansko mi gre bolj slabo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
mcpapko
Vajenec


Pridružen/-a: 10.05. 2009, 23:11
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 25 Jul 2009 16:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="sealine"]Je imel kdo težave, ko je hotel shranit na prvi strani p.m. posodobitve osebnih podatkov?Enemu od mojih javi napako vsakič, ko skušam dodat še manjkajoče podatke, pa ne vem kaj naj naredim, da se to reši.Spodaj sicer piše, da v primeru težave naj kontaktiram support, samo špansko mi gre bolj slabo.[/quote]

Preveri ce imas vse pravilno vpisano, mogoce nisi vpisal oz. dolocil drzave ali kaj taksnega.
Jaz sem imel podobno tezavo pa nisem vsega oznacil.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
periegetes
Poznavalec FOREX-a


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 12:44
Prispevkov: 380

PrispevekObjavljeno: 26 Avg 2009 18:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[b]Na PM strani je od danes objavljena sledeča novica:[/b]



Noticia
Incidencia en el dia 25 de Agosto / 8/26/2009 2:04:16 PM
Auckland, 26 de Agosto de 2008

Apreciados Clientes,

Les informamos que en el día de ayer, sufrimos un ataque hacker.
El equipo de ingenieros del Data Center, junto con nuestro Departamento Informático, trabajó intensamente toda la noche, para reestablecer la Estructura de la red, y tener operativo el sistema al día siguiente.

Así mismo, se tomaron las medidas técnicas oportunas para que un ataque de estas características no nos vuelva a afectar.
Consecuencia de todo ello, es que se ha tenido que restaurar el sistema, anulando todas las operaciones efectuadas desde las 23:00 horas de Australia del día 25 de Agosto.

Si Vd. realizó alguna operación a partir de esta hora, le recomendamos que revise su Escritorio y vuelva a realizarla de nuevo, si se ha visto afectado por esta medida.
Por último, transmitirles tranquilidad, puesto que este ataque no ha afectado en absoluto, a la privacidad de las bases de datos ni a los saldos de nuestros clientes.
Reciban un cordial saludo

Administración Pacific Mutual

--------------------------------------------------------------------------------------------------


News
Impact on the 25th of August / 8/26/2009 2:04:16 PM
Auckland, August 26, 2008

Dear Customers,

Please note that in yesterday, we suffered a hacker attack.
The team of engineers from the Data Center, along with our IT Department, worked hard all night to restore the structure of the network, and have the system operational the next day.

Likewise, the technical measures taken to ensure that such an attack does not affect us again.
What all this is that it has had to restore the system, canceling all operations from 23:00 hours Australia from August 25.

If you performed an operation from this time, we recommend reviewing your Desktop and then do it again if it has been affected by this measure.
Finally, pass peacefully, as this attack has not affected at all, to the privacy of databases or customer balances.
Yours sincerely

Pacific Mutual Directors
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
posrednik
Investitor


Pridružen/-a: 04.01. 2009, 22:16
Prispevkov: 256

PrispevekObjavljeno: 26 Avg 2009 19:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="periegetes"][b]Na PM strani je od danes objavljena sledeča novica:[/b]



Noticia
Incidencia en el dia 25 de Agosto / 8/26/2009 2:04:16 PM
Auckland, 26 de Agosto de 2008

Apreciados Clientes,

Les informamos que en el día de ayer, sufrimos un ataque hacker.
El equipo de ingenieros del Data Center, junto con nuestro Departamento Informático, trabajó intensamente toda la noche, para reestablecer la Estructura de la red, y tener operativo el sistema al día siguiente.

Así mismo, se tomaron las medidas técnicas oportunas para que un ataque de estas características no nos vuelva a afectar.
Consecuencia de todo ello, es que se ha tenido que restaurar el sistema, anulando todas las operaciones efectuadas desde las 23:00 horas de Australia del día 25 de Agosto.

Si Vd. realizó alguna operación a partir de esta hora, le recomendamos que revise su Escritorio y vuelva a realizarla de nuevo, si se ha visto afectado por esta medida.
Por último, transmitirles tranquilidad, puesto que este ataque no ha afectado en absoluto, a la privacidad de las bases de datos ni a los saldos de nuestros clientes.
Reciban un cordial saludo

Administración Pacific Mutual

--------------------------------------------------------------------------------------------------


News
Impact on the 25th of August / 8/26/2009 2:04:16 PM
Auckland, August 26, 2008

Dear Customers,

Please note that in yesterday, we suffered a hacker attack.
The team of engineers from the Data Center, along with our IT Department, worked hard all night to restore the structure of the network, and have the system operational the next day.

Likewise, the technical measures taken to ensure that such an attack does not affect us again.
What all this is that it has had to restore the system, canceling all operations from 23:00 hours Australia from August 25.

If you performed an operation from this time, we recommend reviewing your Desktop and then do it again if it has been affected by this measure.
Finally, pass peacefully, as this attack has not affected at all, to the privacy of databases or customer balances.
Yours sincerely

Pacific Mutual Directors[/quote]


kašne operacije nj bi pa delal če vse stoji,....res se norca delajo iz ns!!!
namest da bi na maile odgovarjal,....nm pa nek "news" pošljejo k je trenutno čist brez predmeten!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alko
Začetnik


Pridružen/-a: 23.01. 2009, 01:39
Prispevkov: 30

PrispevekObjavljeno: 27 Avg 2009 12:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="zajec"]Tudi jaz ne poznam nobenega, ki bi kartico dobil, ki je imel datum 9. junij. Imam pa enega v mreži, ki ima kar lep del celotnega kapitala že aktivnega in ima kartico na katero si je že nakazal že pred pol meseca, vendar dvigovati še ne more.[/quote]


Prejšnji teden prejel kartico za katero sem imel datum 16.06.2009.
Pina še nimam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Remember
Poznavalec FOREX-a


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 20:49
Prispevkov: 422
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2009 22:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes smo naredili nakazilo na kartico Altair, čez dva meseca javim :)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cbrony
MODERATOR


Pridružen/-a: 30.11. 2008, 10:04
Prispevkov: 529

PrispevekObjavljeno: 04 Sep 2009 07:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="Remember"]Danes smo naredili nakazilo na kartico Altair, čez dva meseca javim :)[/quote]

to si dobro rekel remember... samo vmes vseeno malo poglej na stran ker meni so ze dvakrat stornirali nalog in vrnili na balance ( prvic neka ABA napaka, drugic hacker attack) in dva meseca sta ze zelo blizu, kartica pa je se prazna!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forex Forum Seznam forumov -> Pacific Mutual Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 28, 29, 30  Naslednja
Stran 22 od 30

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group